Körkorts teori

Har suttit och testat mig själv lite nu på körkots teorin och det gick väl ganska bra måste jag säga. Fick 50 av 70, för första försöket på den fasen är jag riktigt nöjd. Men behöver ju 52 för att klara det på väg värket sen men då är det ju A, B, C och F fasen tillsammans så jag tror nog det ska gå ganska bra faktiskt. Har 19 gånger till att öva på fas F så det ska nog gå bra eller vad tror ni? Till A, B och C behövde jag 9 st för att klara och jag har 19 till en fast så det ska nog inte vara någon större svårighet att klara av :) Nä nu ska jag fortsätta plugga, tänkte jag skulle hinna med att träna idag också men känner att pluggande går före så får se. Ha det bra så länge, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback