Känner mig duktig

Idag har jag kännt mig allmännt duktig faktiskt, städade hemma hos gustav förut, när jag kom hem satte jag igång att göra mat sen blev det till att diska. Sen kände jag att jag behövde unna mig själv lite lyx så satte på en ansiktsmask som jag just tvättat bort nu, så känner mig fräsh och nöjd. En riktigt härlig känsla, att man gjort något bra av dagen för ovanlighetens skull typ. Ni vet säkert hur jag menar?

Idag ska jag plugga, det ända som jag behöver nu.. Plugga, plugg hela tiden. Kanske ska träna också om jag hinner och orkar, får se. Skönt att man kommit igång med det nu iaf, nä nu ska jag slappa lite framför tv och ta det lung. Ha det så bra !

Kommentarer
Baso säger:

Skönt när man har energi nog att få saker gjorda :)

2010-01-25 | 14:50:59
Bloggadress: http://www.baso.nu
ee säger:

galet fin blogg ! (:

allt bra ? <3

2010-01-25 | 15:06:48
Bloggadress: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback