Godmorgon bloggen

Gud var förvånad jag blev när jag gick upp nu och solen skiner utanför, wow ! Det var riktigt längesen känns det som. Sitter hemma hos min baby och väntar på att han ska komma hem på lunch ifrån jobbet, blev väckt innan av massa pussar när han va hemma på frukost så söt ♥ sen har jag kollat på paradise hotel, någon mer än jag som ser på det? Isf vem hejar ni på och tycker ni det va rätt att rami åkte?

Personligen har jag tröttnat ganska duktigt på han, han sätt att vara så jag tyckte det va bra att han åkte. Gillade inte catja när hon var med andreas men nu börjar jag gilla henne mer och mer. Men tycker nog kristoffer är den som borde vinna ändå, eller greta :) Håller ni med mig eller vad tycker ni? Skriv och berätta


Kommentarer
Janpan säger:

tycker att de va helt rätt att de jävla äckel svinet åkte iaf!

2010-01-13 | 16:14:14
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback