Forftfrande sjuk

Har ingen feber mera iaf men fortfrande förkyld och det är riktigt jobbigt eftersom att man inte kan andas riktigt och har ingen ork till något, har bara legat i sängen hela dagen nästan. Moster fyller år imorgon så vi var där och fikade och firade henne, mycket trevligt! Fick träffa lill killen också, gows <3

Nu väntar jag på att gustav ska komma hem, vet inte vad vi ska göra riktigt. Blir nog sängen, har ju lyckats smitta honon lite också tydligen, haha elakt av mig! Sitter och lyssnar på gamla skivor som jag brännt nu för ett par år sen och haha ja alltid lika roligt för har inte samma samk nu om man säger så, gud vad man förändras med åren men det är väl så det är :) Nej nu ska jag lyssna egenom några skivor här sen blir det nog sängen för min del, ha det så bra och godnatt på er !

Kommentarer
emelie säger:

frågestund på bloggen

http://emelieresander.blogg.se/

fråga på :)

2010-01-24 | 20:21:11
Bloggadress: http://emelieresander.blogg.se/
Anonym säger:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-24 | 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback