Dags för jobb

Ja då var det söndag igen och strax dags för arbete, för första gången så ser jag faktiskt fram imot att jobba. Då har jag iaf något att fördriva tiden med, medans gustav jobbar.. Haha nä inte riktigt så, men annars har han alltid leggat och väntat hemma på att jag ska sluta jobba, så då har man kännt sig ganska stressad och bara vellat komma hem liksom. Men nu när han jobbar så känns det inte så, utan känns mer som " jaha nu har jag också något att göra " annars sitter man bara hemma och väntar, och längtar efter honom.

Nä nu ska jag byta om och fixa mig lite sen blir det till att åka, ha en fortsatt bra morgon alla !

Kommentarer
Anonym säger:

vad jobbar du med fin blogg

2010-01-10 | 21:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback