Börjar tröttna

Har faktiskt tröttnat ganska ordentligt på det mesta nu för tiden, känns som om ingenting är roligt längre. Men det blir vad man gör det till helt enkelt och när pojkvännen bara jobbar, familjen har annat för sig och lika så vännerna. Ja vad ska man då göra? Sitta instängd bakom fyra väggar och glo? Det börjar faktiskt bli ganska tråkigt nu. Jag kan vara med mina vänner det vet jag, men alla ska festa och jag har nog tröttnat på det nu faktiskt. Här ute händer det aldrig något nytt och aldrig något överhuvutaget så vad ska man göra? Hmm, känns som om jag bara har massa negatitv att komma med idag haha, men det är kanske så det är. Ibland får det faktiskt vara så..

Har iaf orkat med att städa mitt rum idag, som jag kanppt är i längre men ändå blir det så stökigt? Hmm, det är lite konstigt faktiskt. Bor ju praktiskt taget nästan hos gustav, när han nu är hemma då. Men nu börjar skolan på måndag som jag känner att jag faktiskt får börja ta tag lite bättre i nu än vad jag gjorde denna terminen som var.. Nä nu ska jag och mamma ner till klåva och kolla på lite kläder, så får hoppas att jag hittar mig något.

Kommentarer
Therése säger:

Dra inte allt över samma linje...

2010-01-10 | 02:22:45
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback