Bloggar sent

Ja det är bara nu jag haft tid att sätta mig vid datan, borde egentligen sova men det finns för mycket att se på tv plus att jag pluggar samtidigt så vill bli klar innan jag ska sova. Känns som om denna dagen har jag haft fullt upp hela tiden, först skolan sen gjorde jag middag ( vilket är ovanligt ) sen blev det hem till gustav, åka och träna sen hem till tvn och plugga. Ja och nu är klockan redan över elva och det är dags att sova för imorgon är det en ny skoldag som väntar.

Började första dagen med träningen idag, vilket kändes bra. Otroligt jobbigt bara, gaah ! Trodde inte jag var så otränad men tydligen var jag det, orkade knappt med haha. Men det blir nya tag nu detta året och jag har bestämmt mig för att satsa riktigt på träningen, det är väl duktigt av mig? Borde ha gjort det för längesen men ja, bättre sent än aldrig eller?

Måndags passet var ett hårt passa enligt min mening så det blir nog bara en gång i månaden jag gör det hädanefter haha, sen får det blir onsdag också eftersom jag har idrott i skolan på tisdagr och just nu är det gym som står på schemat så därför känner jag att jag får träningen där som jag behöver för den dagen, tordagar går jag så sent så då finns det ingen ork helt enkelt, det kanske kommer längre fram? Har bara idrott fram tills sommaren vilket är oerhört skönt att få slippa haha, lat som jag är. Nej nu ska det bli ändring på detta, det låter väl bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback