Award



Jag fick denna award av Alva

 

Den som får denna award ska göra på detta viset:
1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka till personen du har fått den av.
3. Berätta 7 intressanta saker om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!
  • Jag tror på spöken och andar
  • Esanna är ett påhittat namn av mig själv
  • Är ovanligt blyg när jag möter nya människor
  • Jag handlar oftast först och tänker sen
  • Är snabb i käften
  • Måste oftast ha tv på för att kunna somna
  • Blir väldigt lätt ledsen

De personer som jag vill ska få denna award är:
Therése, Baso, Shorty, Elin, Stina, Jenny och Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback