Vart håller han hus?

Ja det kan man undra, har suttit här en timma nu och väntat på att pojkvännen ska komma men inte sett röken av honom? Hmm, konstigt men han jobbar väl över som vanligt skulle jag tro. Jag som tänkte överaska honom när jag åkte hit för en timma sedan, men får väl helt enekelt vänta lite till. Vill inte ringa/sms och störa honom när han jobbar utan han får höra av sig när han kan, han brukar ringa när han slutar så får väl bara vänta. Får lite egentid med datan och tv så länge :D

Ikväll händer det nog inte speciellt mycket faktiskt, let´s dance och solsidan det hoppas jag att alla också ser på? Eller iaf solsidan, så himla skoj. Om inte in på tv4s hemsida och kolla i tv4play direkt ! Nä nu ska jag se lite tv och slappa, ha det fint så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback