Strax dags för båtmässan

Sitter hemma hos gustav nu därför jag har lite tid att blogga, har ju fortfarande ingen data :( Sen har jag haft fullt upp med att plugga körkorts teori som en galning hela veckan. Och jag fick 56/57 och det felet var bara att jag hade placerat en sak i fel ordning, så det var väl lite duktigt av mig ändå? Tycker jag allt. Blev dock riktigt förvånad, men men man kan mer än vad man tror ibland. Det var dock inte det riktiga teori provet som man gör på vägverket utan vi läser ju som en kurs i skolan men provet var ju ändå ifrån hela körkorts boken. Men kommer ju få göra ett riktigt test på vägverket sen, detta va bara för kursen om man säger så.

Nu ska vi strax åka iväg till stan, för att sedan åka på båtmässan. Jag är inte så jätte intresserad men det är ju VIP och eftersom gustav vill gå så får man väl ställa upp lite också :) Kan nog bli ganska trevligt, tror jag. Sen vet jag inte riktigt så mycket mer om vad som händer, får väl se.

Kommer vara lite dålig uppdatering nu, men hoppas ni har översende ändå! Ha en bra fredag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback