Liten update från skolan

Godmorgon, har ni sovit gott? Det har jag gjort iaf, till viss del måste jag säga. Gustav har pratat i sömnenen en hel del också och jag förstod inte vad han pratade om så fick ligga och tänka på vad han menade egentligen en stund haha, han är bra lustig ibland. Drömmer om sitt jobb typ hela tiden, kanske lite överarbetad då?

Sitter i skolan nu, har håltimma ( som vanligt ) inte så roligt alltid. Men får ju lite tid att blogga då så underhåller mig ju ändå lite :) Ska ha mediakommunikation om typ två timmar, är klar med det jag ska där så vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Men måste ändå gå, har ju trafik direkt efter den lektionen också och det får man ju inte missa..

Min kusin fyller 19 år idag också så får passa på att säga grattis, inte för att det är något speciellt kul att fylla just 19 men ändå. Det är hans dag idag, så stort grattis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback