Jobbiga drömmar

Godmorgon !

Har ni sovit gott? Det har inte jag, usch ! Drömt massa knepiga drömmar, brukar göra det ganska ofta nu för tiden? Kanske mitt undermedvetna vill säga mig något, varna mig för vad som komma skal? Eftersom jag alltid brukar drömma om min pojkvän och att han dumpar mig eller är otrongen, jag vet att han aldrig skulle vara det så kan inte rikigt fatta varför jag drömmer om det. Det gör ont i mig när jag drömmer sånt, asså efteråt. Det känns som om jag inte kan lite på honom fast jag vet ändå att jag kan det, någon som förstår vad jag menar? Blir lite rörigt nu kanske, men han märker ju när något är fel och när jag berättar vad jag drömt känns det som om liksom jag påstår att det är sant, vilket jag verkligen inte gör men det känns som om han tror att jag tror att det skulle kunna hända.

Sen kan jag inte säga att det aldrig skulle det heller, jag menar vad som helst kan hända. Men det är klart jag inte går runt och tror det hela tiden, menar jag. Ehh, vet inte riktigt om någon förstår vad jag menar? :/ blev lite rörigt men ja kände att jag behövde skriva av mig lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback