Ingen data

Ja som ni kanske märkt har det inte blivit något bloggande på ett tag nu och det beror på att min data är knas så kan inte komma in på internet, sen har jag sjukt mycket i skolan nu med teori pluggande så det är kanske bara bra haha. Men nu när jag klarat alla faser i astra så tänkte jag att jag kunde passa på att blogga lite och berätta varför det inte blivit några inlägg och kommer antagligen inte bli på ett tag, får se om jag kan få datan fixad någon gång.

Ska ha idrott om lite mindre än en timma nu, sen slutar jag. Skönt ! Så idag blir det väl ännu mer plugga och förmodligen träna också om jag hinner men det tror jag nog att jag ska göra. Har fått lägga även det lite åt sidan nu för att kunna sata allt på teori pluggandet, det är väl duktigt? Nä nu ska vi dra iväg och käka något så vi orkar ha lite teori i idrott en timma. Bara massa teori nu, men i detta vädret hade varit konstigt om vi skulle vara ute och spela fotboll? haha. Ha det bra så länge alla, så hörs vi när jag får möjlighet att blogga igen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback