Fråga till er läsare

Jag tänkte att jag skulle börja ha en ; dagens fråga.. som ni kan ställa frågor som ni undrar över angånde mig, min musik, mitt vardags liv eller ja vad ni nu vill. Vad säger ni om det? Det kommer in en del frågor då och då som är ifrån anonyma läsare som jag inte riktigt kan ge svar på, men nu tänkte jag ge er alla chansen. Vad tycker ni om det? Det är viktigt att ni tycker till nu, för har ni inga frågor att ställa är det ju helt meningslöst ^^ Så skriv gärna vad ni tycker om förslaget och ifall det uppskattas av många så tänkte jag införa detta. Så det är upp till er nu om ni vill det eller inte, ha det fint !

Kommentarer
nordmannen säger:

Din musikk er bare virkelig fin.

Har du gitt ut album eller finnes musikken din noen plasser som det går an og downloadet den.



lykke til videre med musikken.

2010-03-04 | 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback