Funderingar inför morgon dagen..

Pojkvännen sa nu att han nog inte ville göra någonting imorgon, han är ju fortfrande inte riktigt frisk och sen vet jag ju att han tycker att alla sådn högtider som midsommar, halloween, alla hjärtans dag, julen, nyår är överskattat. I viss mån förstår jag honom med midsommar, halloween och alla hjärtans dag, det kan vara ganska överskattat ibland, men nyår och jul tycker jag inte så om. Eller nej jag tycker inte det med någon av dem men jag förstår vad han menar när han säger det..

Jag skulle tycka det var jätte konstigt inte fira dem eftersom jag gjort det sedan jag var liten, men nyår är ändå en sådan sak som man firar ett nytt år som kommer det är liksom inte varje dag det händer. Det är ju en gång om året som resten av dem andra högtiderna men ändå är det ju inte samma sak, eller midsommar, jul och nyår är väl kanske lite samma sak det är något man måste fira i mina ögon iaf, men kanske inte dem andra på samma sätt.

Men jag vet inte hur det blir imorgon om han ändrar sig kanske, eller om jag går över till min vän och firar den tillsammans med dem, men det känns ganska konstigt att lämna han själv på nyår.. Men det känns samtidigt konstigt att inte fira nyår? Jag vet inte hur det blir får väl se imorgon vad han säger och vad jag känner. Är han fortfrande dålig så är det bra om han vilar och är hemma och vad jag tror nu så är jag nog med honom imorgon sen kanske jag åker ner till dem och firar tolv slaget eller liknande men får se..

Hörs imorgon, ska sova på saken. Ha en fortsatt bra kväll gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback