Det satt fint med mat

Det satt fint med lite mat nu, fick god kotlett, potatis kroketter och rödvinssås så himla smaskigt. Jag sa till pojkvännen att vi skulle äta lite gott idag eftersom det är våran dag, men han hann somna så han ligger här brevid nu och sussar så gott, söte :) Men han vaknar nog snart skulle jag tror, vet inte om jag skulle ta mig en tupplur också kanske? Ska köra med mamma när hon kommer hem, men hon sa förut att hon trodde hon skulle komma vid sju tiden, så det är ju ett tag kvar.

Finns ju ingenting bra att se på tvn vid denna tiden, allt bra går alltid på kvällen. Kanske skulle läsa lite bloggar, det var ett tag sen så ska nog göra det. Hörs senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback