Det är mycket nu..

Hej på er, det blir inte mycket bloggande nu av ett par olika andledningar som jag inte vill ta här och nu.. men det kommer fortsätta så ett tag till, det är mycket just nu och så är det bara ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, det blir för mycket ibland helt enkelt.

Nu sitter jag och tittar på robinsson och har det ganska tråkigt, framförallt ensamt.. men det går väl över det också får vi hoppas. Har kännt mig helt nere nu dem senaste dagarna, tappat aptiten och kännt mig sjuk mycket och sådär, vet inte riktigt vad det är med mig faktiskt. Men som sagt det är mycket nu så det är väl det, ska bli skönt med jullov nu iaf, det kan verkligen behövas. Behöver får vila ut mig ordentligt känner jag!

Ah, mer hade jag nog inte att säga just nu får se när det blir till att skriva igen. Vill bara säga att jag verkligen älskar min familj, finns inget bättre ♥ Tack för allt ert stöd och att ni stället upp så mycket som ni gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback