Älskar dig ♥

Min älskade Gustav, du är det finaste i hela världen och det bästa i mitt liv ♥ Skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig, det finns inte, det händer inte. Jag kommer ihåg hur det var när vi träffades i början, jag var inte så vidare intresserad eftersom jag kände att jag ville vara singel jag ville inte ha någon pojkvän..

Eller så var det så att jag inte ville bli lämnad ensam, jag ville inte bli sviken därför ville jag inte släppa in någon för nära. Ville inte låta mig öppna mitt hjärta och älska en person på det sättet igen, därför blev det så att jag avek och visade inget intresse när du gjorde det. Men du kämpade, du gav inte upp. Och det kommer jag alltid tacka dig för att du inte gjorde, min hjälte, min man ♥

Jag kommer ihåg hur jag låg hemma i mitt rum ensam och du ringde och ringde men jag ville inte svara, jag vet egentligen inte varför men sen smsade jag dig och skrev något i stil med " oj sorry va och duschade, såg nu att du hade ringt " Och sådär fortsatte det ganska länge, jag undvek och kom med bortförklaringar men du gav dig inte. Jag tror redan då du hade bestämmt dig, jag tror du visste att det skulle bli vi två och att det var värt besvärte. Då på kräftskivan när vi träffades första gången så träffades vi redan dagen efter igen och det var då jag fick höra första gången dom tre ord som jag så länge vellat höra som jag vellat att någon ska mena på riktigt - jag älskar dig.

Jag kommer ihåg att jag tyckte det var konstigt att säga det så tidigt, vi kände ju inte ens varan? Hur kunde han älska mig efter bara så kort tid, vad ville han egentligen? Vad det bara sex han var ute efter eller va vad det? Det var många tankar som gick runt i huvudet på mig då, men nu vet jag. Du visste det redan då, du visste vad du ville och du gav dig inte.

Tack älskling, du är världens bästa och jag kommer alltid finnas. Alltid, jag är skylig dig så mycket. När jag ser på mig själv idag ifrån tiden innan jag träffade dig, det har hänt så mycket. Från att gå till att vara en självmordsbenägen ung, osäker tjej som var trött på allt, vände allting till det negativa, som ständig kom i konflikter och bara ville gå under jorden till en tjej som älskat livet och ser positivt på det mesta. Det finns inget som kan stoppa mig nu, jag kan nå dit jag vill och det är tack vare dig mitt hjärta. Tack ♥


du är min betydelse i ordet kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback