5e december 2010

Godmorgon på er :) Har ni sovit gott inatt? Det har jag inte, eller jo gott var det väl men väldigt oroligt eller vad man ska säga, det är inte så roligt alltid men jag tror jag drömmer för massa och kommer ihåg vad det är jag drömmer.

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och hjälper dom att passa Edvin, pojkvännen skulle ändå iväg och jobba så tänke att jag skulle passa på att gowsa lite med honom eftersom jag inte hann det så länge igår. Ska strax ut och ta en promenad med honom tillsammans med Noomie och henns hund också :) Kan inte skriva mycket mer nu eftersom han inte blir så glad på mig när jag sitter här ist för att leka med honom och nu när han välte ut alla kort så får jag nog ta och städa upp det haha, hörs senare ha en fortsatt bra dag alle sammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback