30e december 2010

Hej på er, shit nu är det bara en dag kvar på detta året sen kommer 2011 visst går det snabbt? Vi har ännu inte bestämmt vad vi ska göra imorgon, eller ja pojkvännen har inte bestämmt sig rättare sagt. Är bjudna hem till en av mina vänner, dit alla andra av mina vänner ska samt några av pojkvännens kompisar. Men förra året var vi med bara min vänner och då tyckte han att vi skulle vara med hans vänner detta året, men har inte hört något om hur det blir så jag har ingen aning faktiskt.

Förra nyåret eller ja början på det nya året ( det var på tolv slaget ) så var vi inne på sjukhuset jag och pojkvännen, så bra började det året haha. Nä men han ramlade och svimmade och det slutade med hjärnskakning så ambulansen kom och vi fick fira vårt tolv slag på sjukhuset. Lite anorlunda kan man säga, så han lovade att gottgöra mig detta året. Inte för att jag bryr mig så mycket om att vi var på sjukhuset, jag ville ju bara att han skulle få hjälp och ville vara tillsammans med honom så klart. Men får väl se hur han hade tänkt gottgöra mig? ;)

På tal om nyår så var jag hemma hos Patrik och kollade in hans outfit inför nyår, så himla fin är han ! Tänkte jag skulle visa er också men säg inget till honom ;) haha


så fin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback