2e december 2010

Ja som ni läste innan så är jag lite ledsen idag över det som hände i tisdags, det är verkligen fruktansvärt och det blir inte bättre av att jag vaknade i morse och inte kunde resa mig ifrån sängen. Hade sån huvudvärk och har haft hela natten, mådde illa och så skulle jag ha körlektion. Jag kände att jag verkligen inte hade energi eller var kapabel till att köra så fick avboka lektionen och gå och lägga mig igen och det var nog bäst det. Åh nu kom pojkvännen in precis och sa att han skulle åka till trollhättan och kom hem sent, suck. Tråkigt att vara själv men det kanske är bra också, så jag inte smittar ner honom.

Har vilat hela förmiddagen och nu mår jag bättre mig känner mig fortfrande lite tjock i huvudet, hade jätte ont i kroppen också och hade nog feber. Usch inte kul alls, men nu är det som sagt bättre och jag hoppas det blir bra så jag kan åka till ullared imorgon som det är planerat. Har även varit lite duktig idag och fått gjort klart mitt psykologi arbete, så det känns jätte skönt att slippa behöva tänka på det. Ska försöka få klart med projektarbete nu också så är det också klart, för det ska in i helgen och eftersom vi ska till ullared imorgon och på lördag ska Edvin vara hos oss så då har jag nog fullt upp, sen är det redan söndag.

Nä får väl se till att börja på det där med projektarbete då, hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback