27e december 2010

Ja detta är ett datum att minnas mina vänner för idag tog jag mitt efterlängtade körkort !!! 



tog en sväng med therese innan, såhär såg det ut
- detta är lycka mina vänner !

Hon fick vara den första som åkte med mig i bilen, haha :) Känns verkligen hur bra som helst, nu är det äntligen över och nu kan man fokusera på skolan och allt annat. Det är mest därför jag inte kunnat plugga, eller haft tid kanske man ska säga. Sen ville jag inte skriva om det här heller eftersom några av mina vänner läser bloggen och ingen skulle få veta när jag skulle göra det eller att det var så nära.

Så därför var det lika bra att lägga bloggen åt sidan en stund, sen var det intesivt med körning och pluggande dagarna i ända så det fanns inte så mycket tid till det heller. Men det känns för jävla bra att äntligen ha det, aldrig mera övningsköra eller plugga den där förbannade teorin, wiie !


Kommentarer
Janette säger:

Va roligt!! Grattis!!

2010-12-30 | 13:20:57
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback