23e december 2010

Hej på er, hur är det? Här rullar det på som vanligt, tänk att det bara är en dag kvar till julafton det som kändes så otriligt långt bort förut. Sen dröjer det inte länge innan det är nyår och ännu ett nytt år kommer, herregud.

Detta är också första julen jag inte är tillsammans med mamma och pappa, utan ska fira den tillsammans med pojkvännen och hans familj, undra hur det ska gå. Tror nog det kommer gå fint, dock har jag inte träffar hans andra släktingar så som han träffat mina, men det verkar vara som om vi i min släkt umgås på ett annats sätt liksom. Men det ska nog gå jätte bra förhppningsvvis.

Idag har jag pluggat större delen av dagen, imorse var vi i stan en snabbis för att köpa dem sista julklapparna bättre sent än aldrig eller hur? Men som tur var så var det inte så mycket folk tack vare att vi åkte in så tidigt som vi gjorde, kom hem ganska tidigt också så då blev det till att plugga som en idiot rent ut sagt. Fick gjort några test iaf, hade tänkt göra det nu också men först behöver magen lite mat så vi hörs senare, kanske. Eller också imorgon måste ju önska mina läsare en god jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback