10e december 2010

Hej på er, har inte kunnat skriva så mycket nu och det blir sena och stressiga dagar därför hinner jag inte. Har massa med körkortet nu, måste plugga och köra hela tiden, saker i skolan som ska in, sen har jag familj, vänner och pojkvän som jag ska hinna vara med och träffa också, så ja det är det jag hinner med. Önskar att jag hade all tid i världen som man känner ibland men så är det verkligen inte nu, tiden räcker inte till.

Men tänkte berätta lite om gårdagen iaf, var i skolan och hade en lektion sen körlektion som gick lite sisådär men jag börjar få kläm på det nu, det är inte långt kvar. Efter det åkte jag hem till min syster för hade bestämt att jag skulle köra med mamma när hon hade slutat. Så va där hela dagen, fick mysa med Wilma och pluggat en hel del, min bror kom över så vi gjorde körkortsteoris test på datan och min syster ville också vara med så det blev lite som en tävlig, vilket är skoj för då sitter man inte bara själv och trycker utan får liksom lite tävlings instinkter också.

Jag vann alla gångerna såklart haha, nej men det var ganska jämt faktiskt men det gav en liten "kick" och det blev mycket roligare att göra det. Så det ängnade vi större delen av förmiddagen åt, sen kom mamma vid sex tiden och hämtade mig vi körde inte så länge, var hemma med tio över sju färjan.

Så när jag kom hem åkte jag ner till strandbaren där pojkvännen och hans kompisar var och käkade och drack lite, men det slutade i att dom blev ganska fulla. Jag fick snällt sitta och titta på eftersom jag skulle ha körlektin dagen efter ( idag ). Så det blev ganska sent, jag tog EN öl för jag blev så sugen men idag när jag vakande kändes det som om jag hade drukit en hel sprit flaska, mådde så jävla illa och dåligt så det var inte sant haha, ja så kan det gå ibland.

Körningen idag gick iaf bättre och läraren tyckte att jag hade varit duktig så det var kul, att det visar resultat av alla timmars körning man lagt ner nu. Sen blev det till att plugga teori i ett par timmar, tills lektonen började och nu sitter jag här. Så har min dag och dagen igår varit. Skulle egentligen bowlat idag men hade verkligen ingen lust eller ork till det så bad pojkvännen säga att vi inte kunde, så det blir myskväll idag ist :)

Imorgon ska jag också köra på förmiddagen, sen på kvällen ska vi på glöggfest, och efter det ska vi till strandbaren så kommer nog inte hinna skriva så mycket imorgon heller, tyvärr. Men får se kanske hinner med ett inlägg på morgonen, nä nu ska jag se på robinsson som jag missade igår, får passa på innan pojkvännen kommer hem och idol finalen börjar :D

Spännande vem tror ni vinner? Jag hejar på Jay så får hoppas att det blir han som vinner, men egentligen bryr jag mig inte så mycket. Båda två är riktigt duktiga :)

Ha en fortsatt bra kväll allesammans, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback