Mår inte så bra

Lite bakfull och har väldigt ont i mitt högra pekfinger.. tack vare min pojkvän. Igår natt när vi var hemma hos mamma och pappa för att fira honom för han fyllde år och gustav kunde inte komma på eftermiddagen när alla andra va där, så skulle vi iaf äta macka och han var väl ganska full så jag skulle ga han mackan iaf och när han skulle ta en tugga råkade han bita mig i fingret också. Smart, jävligt ont gjorde det ! Och nu har jag ett jack i fingret som också är lite svullet faktiskt, är det farligt? Det blödde aldrig eller någonting men han bet ju ganska hårt måste jag säga.. Men det går säkert över.

Annars var gårdagen mycket trevlig, först firade vi pappa och fick se mina små älsklings kusiner, träffa släkt och syskon. Mycket trevligt ! Och dom små bebisarna var så söta, men Elias känns så stor nu gemfört med ( han har inget namn än men dom tror han ska heta Willhelm stavs det så? iaf så jag skriver det ) Willhelm, jätte söta. Edvin som annars brukar vara ganska uppåt var helt anorlunda, nog trött fick lite lek och gows med honom ändå :) Min bebis, sen blev det vidare hem till Rebecka för att förfesta lite med goa vänner innan vi drog vidare till golfen för att lyssna på sörns, det vara inte länge innan jag träffade Gustav och vi beslöt oss för att gå hem eller ja någon var lite för full så det var bäst att gå hem..

Medans jag sitter här inne på rummet och tråkar är han ute och grejar med sin båt som aldrig tycks bli klar. Nu börjar det dock ta fart och eftersom det ska bli regn imorgon så får han nog lägga på ett kol, nä nu ska jag spela lite tänkte jag. Hörs senare kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback