Dålig uppdatering

Ja jag vet, dåligt men dagarna bara flyger iväg men ändå gör jag typ ingenting? Hjälpt min pojkvän idag med att måla ännu mer i båten, den börjar äntligen bli klar nu. Har vi tur så blir den nog klar idag, han ska bara lägga i nya mattan och sen sätta i stolarna. Så det borde han hinna, vet inte riktigt vad han har för sig nu bara han skulle åka iväg någon stans men det var snart en timma sen? Skumt, jaja han dyker väl upp så småning om. Jag får roa mig med att spela och kolla på tv under tiden. Det är ju så jobbigt väder, mulet usch ! För kallt för att bada och sola för varmt för att vara inne typ, så vad ska man göra? Ja det är frågan, har inget riktigt bra svar bara.

Nu blir det snart mat känner jag, får hoppas att killen kommer snart så man får i säg något i magen. Har slappat i soffan och vräkt i mig chips höhö, så det ska vara. Snart ska man börjar träna och vara nyttig så man får passa på medans man kan. Ha en fortsatt bra dag så hörs vi när vi hörs, kram på er

Kommentarer
jennynickert säger:

hey.

jag undrar om du skulle kunna skicka en låt

Esanna ft Jny & Linnéa - Utan dig ?

tycker den är förjävla bra ..

och jag ger nt ut musik som jag får..

men det är lungt om du inte vill skicka den.

men om du vill och kännert för så adda min msn gärna. vill så gärna göra ett video klipp om en vän som gick bort , och denna påminner om honom..så det är därför jag undrar .



msn.. - [email protected]

2010-08-09 | 18:42:58
Bloggadress: http://www.jennynickert.bloggplatsen.se
Leia ♥ säger:

Hej!



Allt bra?? :)

2010-08-10 | 17:03:23
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback