Känner mig duktig

Har varit i stan och kört idag, för första gången och det gick faktiskt riktigt bra, inga jobbiga motorstopp och sånt där. Känner mig riktigt duktig nu haha och det var kul att köra lite fortare och med lite mer trafik, finns ju inte så många vägar att välja på här ute vilket är en stor nackdel men ett jätte bra ställe att börja på tycker jag.

Efter körningen åkte vi hem till min syster och käkade sushi igen haha, så gott ! Fick även träffa min bror, ses ju inte lika ofta nu längre när ingen bor hemma och dom båda bor i stan så det är roligt dom gångerna man ses även om det bara är en stund.

Nu sitter jag och kollar på dejting in the dark, någon som sett det? Haha, lite roligt faktiskt men blir så arg på dom som bara går, vad är dom rädda för? Dom kan väl ge det en chans liksom och sen avstå isf, bara för dom möter dom sen så behöver man inte gifta sig? Blir så trött, nej nu börjar det igen och sen blir det mer tv och sängen så sov gott på er, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback