Jag, slitz brud?

Haha, i helgen hade gustav massa folk här eller ja han hade efterfest. Ja ialla fall, till saken.. Han har denna bilden på mig som bakgrund på sin data..



Hans polare trodde inte på att tjejen på bilden ( det vill säga jag ) var hans flickvän utan någon slitz brud, alltså någon en porr tjej. Hmm frågan är ju då hur man ska ta detta? Som en komplemang? Vad jag vet så brukar slitz tejer vara lite mer avklädda? Eller har jag fel bild av en slitz brud? Hans andra polare sa när jag kom, wow är det du fan va snygg du är på bilden och massa, så förmodar att dom iaf tyckte bilden var fin? Men slitz brud, hmm det vettufan asså? Vad säger mina kära bloggläsare?




Detta får jag fram när jag sökte på slitz teje på googel, hmm.. det var något sånt här jag tänkt mig när jag hör slitz brud, så ja frågan är ju nu.. på vilket sätt är jag lik denna tejen?


Kommentarer
Baso säger:

Slitzbrudar behöver händelsevis inte vara "porr"-brudar. det handlar ju snarare om lagomt erotiska bilder, eller helt enkelt fina bilder, allt är nog beroende på tjejen, fotografen osv. Jag som prenumerant vet att det finns ändå många tjejer som inte klär av sig särskilt mycket utan istället klär sig elegant eller i vissa fall vågat på bilderna :) Men helt klart, jag skulle lätt kunna se dig i en slitztidning. Skulle nog t.om köpa dubbla ex!

2010-04-08 | 16:42:46
Bloggadress: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback