Glad påsk

Godmorgon solstrålar ♥

Gud vad tiden går fort, inte sant? Redan påsk, det känns som om det nyss var det men det var redan ett helt år sen. Ja det går undan nu för tiden, när man var liten gick allting så långsamt och allt var så mycket roligare, håller ni inte med? Tex julen den var jätte lång och jätte rolig, nu för tiden går de sjukt snabbt

Ligger här i sängen och två sovande lite smått snarkande skåningar brevid haha, så söta :) Tänkte att jag skulle passa på att blogga under tiden dom sover, men dom börjar nog så smått vakna här nu.

Ikväll blir det party och kolla på heas fyr ( ni som inte bor här förstår nog inte så mycket vad det är och när jag skulle förklara för madde och mimmi igår tog det lång tid och det verkade inte som dom fattade rikttigt ändå så ingen idé att ta det här heller haha ) Men någon gång kanske jag förklarar för er ;) Nä nu ska jag upp och äta lite, hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback