7e april 2010

Godmorgon snyggingar ♥

Hur mår ni idag? Hoppas ni mår bra, för det gör jag :) Vaknade för en timma sedan ungefär, Gustav ringde och ville att jag skulle göra lite frukost till honom när han skulle komma hem på lunchen så jag fick stiga upp och göra det. Det är väl klart, man får ju ställa upp ! Kan ju ändå sova hur länge jag vill, men jag fastnade vid datan ist haha (A)

Är så sjukt sugen på sushi så det finns inte, men ingen som vill äta med mig.. buhu ! synd om mig, eller hur? Försöker övertala Noomie och Jocke men dom har inga pengar, Gustav tycker inte om sushi och alla andra har fullt upp, suck! Nä nu ska jag in och kolla till min ö på facebook haha, hörs sen

Kommentarer
kajsa säger:

De är så jobbigt när man vill göra något och så kan ingen annan!



Förresten, är du modell eller något?

KRAM

2010-04-07 | 10:40:12
Bloggadress: http://sweetkaiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback