Vilsen

Jag vill orka, men det gör jag inte.. De människor jag tycker mest om hinner jag knappt träffa, även om jag vill. Saker som jag borde säga, får jag aldrig sagt. Jag känner mig inte riktigt säker längre, förr va allt så mycket lättare eller var de det? Eller kanske vill jag bara tro det för att det ska bli lättare att klara av nuet? Jag tappar mig själv utan er, jag behöver er.. Men jag vet att det är ofta mitt fel att det blir som det blir. Jag ska inte klandra andra utan man är alltid två i ett beslut, oavsett om man gillar resultatet av det eller inte.. Jag vill vara trygg och stark, men utan er vid min sida faller jag sönder, så lova att ni alltid stannar? Jag älskar er, ni vet vilka ni är <3

/ E

Kommentarer
Terry Terry boom boom säger:

JAG ÄLSKAR DIG!

2009-10-01 | 20:33:00
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback