Mycket att göra på en dag

Idag har jag knappt varit hemma alls, förens nu och det är själet till att jag inte skrivit helt enkelt. Förs va det skolan, fick mig ett par nya idér på vad jag ska fota och jag tror faktiskt det kommer bli riktigt nice. Har ju fått mig två sådan snygga modeller så ;) Nej men det ska faktiskt bli kul att jobba med det nu, efter skolan gick jag hem och tappade bort min jacka ( duktigt ! ) får väl hoppas att den är kvar i skolan men jag tror inte det, tappade bort min sjal typ förra veckan i skolan också. Kan ju börja tro att det är någon som tar dom? :O haha nej det får vi väll inte hoppas. När jag väl kom hem så blev det inte till att vara hemma länge, för strax efter det bar det av till tandläkaren. Han sa att det såg bra ut men att jag hade ett hål eller ja det va inget hål riktigt men det skulle inte bli att det gick tillbaka så det va lika bra att laga, så jag fick en ny tid för det. Sen åkte jag till mormor där mamma va, samt edvin :) Mina mostrar hade gått hem och edvin skulle sova så först gick jag och mamma en promenix med han och då somnade han, sen hade jag så tråkit så jag tog ett varv till och just när vi va framme så vaknade han. Men så söt han är, åh då hade hans mamma kommit också så när han fick se henne så blev han så jätte glad. Lilla gubben, att man kan bli så glad käretid <3













Så troligt underbar, älskar dig prinsen <3


Nä nu ska jag göra mig lite mat, sen blir det till att plugga vilket jag inte riktigt ser fram imot men det måste göras annars blir det inga bra resultat haha, ha en fortsatt bra kväll. kram

Kommentarer
stina säger:

Åh vad underbart söt :)

2009-09-08 | 13:11:44
Bloggadress: http://trafikstopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback