Sovit bort hela dagen

Ja det kan man ju säga, vaknade nu.. haha vad hände med pluggandet? Skulle lägga mig i sängen för att vänta på när jag laddade ner nya avsnitt av weeds och det tog sådan tid så det blev till att lägga sig och se på film men som vanligt slutade det med att jag somnade, suck. Jaja sånt som händer. Känner ändå att jag kan frågorna ganska bra hade tänkt att maila in dom till min lärare strax, fast har ju fortfrande inte svar på en fråga :( Men men, ska se vad hon säger. Sitter och väntar på att dom ska ringa ifrån trubban nu, jag och P va där igår och beställde eller resarverade biljetter till style som ska dit den 3 oktober. Fler är jag och han som ska gå? Ska bli sjukt roligt iaf och för er som inte vet vilka det är så är det freestyle fast dom heter bara style när inte tjejen är med och det ska hon inte vara nu, men det är ju samma goa låtar :D Nä nu ska jag se till att läsa igenom fråorn en gång innan jag skickar in det, skriver mera sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback