Ledig

Idag vaknade jag vid typ 8 först men eftersom jag är ledig idag kan man ju inte gå upp så tidigt så låg kvar i sängen tills nu ungefär, så skönt ! Har verkligen haft en lång helg, ledig i fredags och nu idag så inte varit i skolan på 4 dagar nu känns ganska länge faktiskt. Idag ska jag plugga och städa, det är väl det jag ska sysselsätta mig med. Knappt träffat någon under denna veckan nu utan bara varit hemma, kom jag och tänka på nu. Kanske måste ut och träffa någon idag också? jaja vi får la se, nu ska jag få mig något i magen. Skriver mera sen..

Kommentarer
Olli säger:

Hej! Lägg till mig på MSN så kan vi prata vidare! =)



Kram!

2009-09-21 | 11:09:29
Bloggadress: http://oliviaandreea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback