Kanske borde sova?

Ja det kanske skulle vara en bra idé såhär klockan 03:11 på natten som klockan visar nu? Hmm, har just fått klart texten te nya låten och känner mig hel nöjd! Så vi får la se hur resultatet blir, imorgon kanske? Vad tror ni om det? Nä nu är ilja 4-ever på tv så tänkte lägga mig i sängen och se på de får la se när man somnar. Har ju som sagt ingen mobil länge vilket känns riktigt tomt :S Men imorgon får jag en annan jag ska ha under tiden, men de kanske är nyttigt att vara utan ett tag? Om det är något så finns ju alltid hem telefonen liksom och datan är man ju inne på 24/7 ändå så? haha, kan ju testa och se hur länge jag klarar mig utan den. Nä nu missar jag filmen så nu får jag sluta skriva, godnatt på er !

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback