En lång gårdag

Det blev inget bloggande igår för va helt slut när jag kom hem, kom hem ifrån skolan vid halv 5 så då blev det till att plugga sedan somnade jag. Vaknade lagom tills att maten va klar och då kom både farmor och mormor hit och käkade också sen blev det idol sen var det natt? Dagen gick, sorry A för jag inte ringde men pga att min mobil är störd och stänger av sig hela tiden fick jag damp så jag stängde av den och eftersom jag somnade så glömde jag det :/

Idag blir det bio med familjen ska ut och käka innan också, riktigt mysigt ! Nu ska jag se lite på tv och slappa kanske rensa lite på itunes? haha, ja får aldrig det färdigt, synd om mig. Hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback