Du är på riktigt

Jag ser en framtid, en vession full av drömmar men den speglar inte verkligheten utan det är något utanför. Det kanske är brist på tillit, eller så ligger problemete på något helt annat. Jag vill men ändå finns det något i mig som säger nej, utan att jag ens vet vad jag säger nej till? Jag vet vad mitt hjärta säger, men hjärnan vill något annat och därför ställs jag inför ett val, ett berlut jag inte är redo att fatta. Du är på riktigt, du finns och jag vet att du stannar om jag ber dig så vad är det som stoppar mig? Rädslan att bli sviken eller är det fruktan att bli lämnad?

Kommentarer
Janpan säger:

ny låt?

2009-09-28 | 22:55:02
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback