Beroende?

Hej bloggen !

Ni får ursäkta att jag inte uppdaterat nu, men har varit så inne i att spela haha. Helt sjukt igår satt jag ifrån ett till 6 och bara spelade, lite beroende kanske? Idag är det något fel så spelet ligger nere haha därför jag har tid att skriva nu. Annars igår så var vi och hälsade på Rebecka på jobbet, sen gick jag och Malle hem till Henke och hade myskväll med idol, kändisdjungeln och sedan såg vi drag me to hell. Vem hejar ni på idol, mina stora favoriter är Calle och Tove helt sjukt bra är dom så alla som ser på idol, ni röstade väl på calle igår? Jag har ju ingen telefon så har inte kunnat, suck ! Men jag hoppas starkt på att han går vidare. Nä nu ska jag se på tv, ni får ha det så bra !

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback