Svar till anonym

angånde förra inlägget fick jag detta ifrån en anonym läsare så tänkte ge dig ett svar..

anonym:

who?
skriv inte om det här om d är en som stått dig nära eller så..
den personen kanske tkr det är d som är kul.. men inte vet jag :)


svar:
I denna bloggen skriver jag om mitt liv, mina känslor och tankar.. ska jag inte " få " skriva vad jag vill då eller vad syftar du på? Varför ska jag inte skriva om detta för, personen i fråga har stått mig nära men gör det inte längre och kommer aldrig mer att göra det igen. Och om den personen tycker det är kul eller inte, det struntar jag faktiskt i. Det jag skriver är ju sanningen och personen vet själv om det, så ser inte varför jag ska ska skriva om det om jag nu vill? Om du nu tycker det är taskigt av mig att skriva, varför vill du då att jag ska skriva vem det är? tycker du att det är "snällare" att nämna namn? Personen i fråga vet själv vem den är så jag behöver inte nämna det här..

Hoppas det va svar på dina frågor, ha det bra !


Kommentarer
Anonym säger:

haha ta d lugnt d va ju inge mot dig.. om personen nu vet d så är d la lugnt.. du får skriva va du vill, om jag hade vart den du skrev om hade jag bara skrattat åt d. ge inte personen mer uppmärksamhet mena jag bara, men men det budskapet gick visst inte fram. vet itne vad som hänt mellan er men om jag va du skulle jag inte gett personen uppmärksamhet.. bara d ta inte illa upp, gillar din blogg bara ett tips eller ngt

2009-10-23 | 16:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback