Sova ensam inatt

Efter två nätter med min babe kommer det kännas konstigt att sova själv nu, haha fast ändå gött för jag känner fortfrande att jag inte sover bra där. Borta bra men hemma är ju alltid bäst ;) Efter matchen tyckte jag att han skulle gå och dricka med polare så han kunde ha lite kul har ju varit med mig nu typ varje dag sen vi träffades. Och det är ju inte alltid så bra i kanske, även om man vill det i början så får man vara med vännerna lite också. Så nu ska jag lägga mig och sova i min egna säng som jag saknat nu faktiskt, det är ju min största älskling :D haha, nä nu ska vi inte vara elak haha

Nä nu orkar jag kanppt hålla mina ögon öppna och jag som hade täkt läsa, synd om mig ! Nä godnatt nu alla kära läsare

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback