Party tonight

så sant som det är sagt, ikväll är det party :D ska bli riktigt kul, eller ja vi får la hoppas det iaf ! Igår blev det jätte lyckad, över förväntat faktiskt så alla var på att göra om det vilket var jätte kul. Men då får gustav också dricka, stackarn fick ju köra haha fast så går det när man vägrar sätta sig på en buss när resten av oss är fattiga xD Bilder ifrån middagen kommer in senare om jag hinner eller också imorgon. Nu ska jag komma i stämning tänkte jag så nu får det blir till att pumpa en del party musik, hörs senare eller imorgon !

/ E

Kommentarer
janni säger:

Ja de va riktgit kul :) hoppas de var en lyckad fest och förlåt att jag inte hörde av mig :( puss

2009-10-25 | 16:36:18
Bloggadress: http://jannipannibanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback