Känner mig sjuk

Känner mig sjuk, har världens hosta uscha ! inte kul, nu när det är lova så vill man ju inte vara sjuk!

Igår skulle jag, beckan, putte och gustav se på film, vi hade sett ett smakprov av filmen och tyckte den verkade as äcklig haha men gud silken film. Hur löjlig som helst och alla satt typ och skrattade när " spökena " och " monsterna " kom haha så ja det va lite misslyckad om man säger så. Annars var det bara slapp och mys kväll igår, alltid trevligt <3

Kom nyss hem ifrån gustav nu, sov där inatt så körde han hem mig nu på sin rast eller ja det va ju en timma sen nu (A) Gud vilken underbar pojkvän jag har <3 Skulle behövt städa eller ja, det behöver jag nog fortfrande men jag plockade iaf in alla kläder som låg överallt så nu ser det lite bättre ut iaf haha. Får väl ta tag i det sen, har en analys som jag måste skriva också.. skulle den vara inlämnad idag? :S hmm,.. får väl fråga noomie sen.

Ikväll är jag, gustav, noomie och jocke bjudna hem till janni och andreas på middag vilket ska bli riktigt roligt och trevligt :) Äta god mat och ha mys kväll med lite dricka, riktigt trevligt tror jag att det kommer bli :) Nä nu ska jag kanske se te att få mig något i magen innan jag dra över till öckerö igen, ha det bra så länge så hörs vi kanske mera sen

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback