Hinner inte blogga

För det första får ni ursäkta mig men jag hinner inte blogga längre.. Men tar den tid jag får över till att vara på datan och då får jag blogga när jag kan och hinner.. men lite om helgen.

I lördags fyllde ju som sagt lill prinsen 1 år, gud va tiden går fort <3 det var jätte trevligt där och fick pussa och gowsa med edvin en massa! Sen efter det var jag och putte barnvakt åt mammas kompis två barn eftersom dom skulle på 80-tals fest. Det var helt okej, ganska segt när barnen hade somnat och sådär men jag somnade även själv så haha det va nog mest jobbigt för putte. Datan är kul en stund men inte när det bara finns facebook att vara inne på en lördags kväll kanske?

Igår blev det jobb sen bio med Gustav och sen hem till han och mysa, riktigt skön dag faktiskt. Pratade om allt och inget, åh även en del jobbiga grejer så det känns skönt nu efteråt och jag känner mig verkligen säker nu. Jag älskar dig gustav, du är världens bästa pojkvän <3 Du får mig att må bättre än jag någonsin mått, du har gett mig något som ingen annan kunnat och det är äkta kärlek.

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback