Helgen

Ja det blir inte mycket bloggande nu när jag har fullt upp med annat, känns som om jag har hur mkt som hels att göra hela tiden men egentligen har jag nog inte det? haha, i lördags va det style på trubban och det va grymt ! Alla som va där håller nog med mig? Hmm.. fast det va ju typ jag Putte och sen alla 30 + are haha. Men det va grymt va det, dock körde dom bara typ 6 låtar kanske? Men det va ändå grymt att få se dom. Sen igår jobbade jag typ hela dagen sen drog jag och Therese hem till Gustav och kollade film och tv, riktigt slappt och mysigt ! Så det ska vara en söndag helt enkelt. Idag är jag ledig, sen tv inspelingen.. på tal om det ska försöka få tag i bilderna från Noomie också, hon är ju inte alltid den snabbaste på att lägga in bilder. Suck ! Haha men jag älskar dig ändå

Idag är det blåvitt som, såklart ! derby mellan ifk - gais och självklart håller vi på änglarna?! Ska skrika sönder min hals, fast det har jag redan gjort haha, hade ingen röst kvar när jag vaknade i söndags och blev väckt av Malin. Hon trodde jag cpade men ack då nej rösten va borta, men nu är den tillbaka igen och den kommer antagligen försvinna idag igen? haha,  när det får vi väl inte hoppas. Gustav har lovat att köra in mig till stan och hämta mig, kan det bli bättre? Nej, han är världens bästa <3 Så nu ska jag städa och fixa mig sen blir det till att åka in typ, ska åka vid 4 tiden typ så ja inte så långt kvar.. Men ni får hålla tummarna för IFK nu så hörs vi imorgon eller senare

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback