Duschen är för underbar ibland

Kom just ut ur duschen, riktigt skönt ! Hade idrott i skolan och fick springa en del faktiskt haha, eller så är det bara jag som har dålig kondis och blir trött fort vem vet ;) Borde antagligen börja träna , iaf upp den så lat som jag är haha. Det kanske händer någon dag? i framtiden vi får väl se ^^

Skolan var ganska seg idag, gjorde typ ingenting så kände att man egentligen kunde varit hemma lika bra men eftersom jag typ inte varit en hel vecka i skolan på jätte länge känns det som så fick jag ändå ta mig in idag. Idrotten är ju alltid bra att vara med på fast det är så tråkigt så vill man ju få G i det, fattar inte varför man ska ha det så länge och varför det ska vara ett viktigt ämne? Nej usch, inte många som gillar idrott speciellt inte i våran klass haha sämst !

Nää nu får Gustav ta och komma, fy va tråkigt det är här hemma.. Finns inget att göra, fast egentligen hur mycket som helst? Borde plugga, städa, göra mat osv.. men orkar man det efter en lång dag i skolan, njaa ! Blev bjuden på "par" middag hemma hos Janni idag också, som ska vara på fredag vilket ska bli riktigt skoj om nu Gustav kan för då blir det jag, gustav, janni, andreas, noomie och jocke. Kanske inte bästa killarna som funkar ihop haha men ja dom får ställa upp för sina flickvänner helt enkelt :D

Shoppade även lite idag, köpte mig en ny klänning som jag hittade på bling ! Lägger upp en bild på den senare för nu ska jag ringa till gustav och kolla hur det går för dom med bilen egentligen. Hörs senare, ha det bra så länge

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback