Mys dag igår

Kom nyss hem, eftersom gustav börjar jobba vid halv 7 tiden så åkte vi ifrån han vid 6 så nu har jag käkat skulle egentligen gå och lägga mig men självklart blev jag pigg, suck ! Så tänkte att jag kunde blogga lite, när jag ändå har tid.

Igår på håltimman så hälsa jag på janni i hennes nya lägenhet, eftesom jag inte varit där än. Men ist för att skriva så mycket tänkte jag att jag lägger in lite bilder ifrån igår :)



satt i köket och tjötade om allt och inget


sen bjöd janni på mat, mycket gott !


tillbaka till skolan och ha trafik


efter det så åkte jag och noomie hem till janni igen <3

Men det blev inte så länge nu eftersom min babe skulle komma och hämta mig så eftersom vi slutade samtidigt så åkte vi till janni för att göra något under tiden. Skulle med Gustav och köpa nya kläder, så vi gick runt i ett par affärer på NK ( vilket är ett ställe där jag inte brukar vara så mycket ) haha , men är man rik så är man :P Va typ bara massa " pappa betalar " barn överallt så vi fick oss ett par skratt åt allt folk. Sen skulle vi egentligen åka och käka men eftersom pappa och min bror ska te london ( idag ) så skulle vi äta lite gott och sådär så vi åkte hem med en gång ist.


Älskar dig sjukt mycket babe <3

Det blev ryggbiff och potatis gratäng framför tv, så himla gott mumms ! Jag var riktigt sugen på kött, så jag sa ta vad som helst bara det blir kött och jag fick som jag ville haha. Egentligen ville jag ha oxfile men ryggbiff gick också bra, var så jävla mätt sen så jag kanppt kunde gå haha.


mumms !


ha det så kul i london bror <3


och pappa <3

Efter middagen kom Gustav och hämtade mig, vi åkte till putte och hämtade en laddare sen hem till Gustav och kollade tv och hade mys. Sen blev det till att sova, inatt sov jag nog ganska bra tror jag? haha, förutom att Gustav snarkar en del om natten men eftersom han ska upp och jobba så vill jag inte väcka han och be han sluta så fick ligga och lyssna på det haha, nä somnade nog ganska snabbt eftersom tvn var på.

Idag ska jag permanenta håret hos min kära vän Annie! Är lite nervös nu faktiskt, men tror att det kommer bli bra faktiskt. Annie är ju duktig så det ska nog inte vara några problem, lägger in före och efter bild sen får ni också se. Oj vilket långt inlägg det blev? haha, nä nu ska jag lägga mig och se om man kan somna kanske? Får den nya låten skickad till mig klockan 9 också, så då ska jag lyssna egenom den och skicka te linnéa och se vad hon säger så antagligen kommer den ut idag eller imorgon om det inte skulle vara något. Sen ska jag iväg och hämta nycken på jobbet också, suck det regnar ute ! Vi får hoppas att det går över innan jag ska åka, en fortsatt bra morgon alla !

/ E

Kommentarer
Elin säger:

Tack :) Ny pojkvän?

2009-10-16 | 08:34:47
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback