Akuten

Ja inget bloggande igår, för det blev till att åka till akuten efter skolan. Fick massa kramper i magen så jag inte ens kunde gå, men dom kunde ändå inte hitta något fel så det va bara att åka hem igen efter att ha spenderat ett par timmar i väntrummet, suck ! Kan ju tacka att jag har en sådan underbar vän som Noomie som gick med mig hela vägen dit och tog hand om mig, tack babe <3 Sen har jag världens bästa mamma också, hon kom så fort hon fick höra det och efter det gick vi på restaurang, mys !

Nu ska jag iväg snart och hämta upp nya nyklar på jobbet och fixa med bilen.. Sen ska jag försöka få städat lite kanske? Får se vad jag hinner och inte. Vad tyckte ni om idol igår då? Och vilka tror ni att dom väljer vidare nu? Jag hoppas iaf på Moa och Eddie mest ! Dom båda var sjukt bra, så det är sjukt om dom inte gör det. Nä nu ska jag fixa iording mig sen blir det att åka över, ha det bra så länge

/ E

Kommentarer
Janpan säger:

ush då :/ hoppas de inte är något allvarligt

2009-10-02 | 13:20:20
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback