Hos älsklingen

Frågan är ju vad man gör uppe såhär tidigt när man är ledig? haha, är för trött för att vara uppe egentligen men ändå för pigg för att sova vilket blir jobbigt. Sen är jag hemma hos gustav också så det finns inte för mycket att gära haha, just nu väntar jag på att han ska komma hem vilket han gör vid 9 tiden :)

Ikväll ska jag min familj ( mamma, pappa, syrran, hennes sambo, min bror och gustav ) på bio :) Broshans tjej skulle också följt med men hon skulle till ullared så hon hann inte, tråkigt att hon missar den filmen. Vi ska se Luftslottet som sprängdes vilket är den tredje filmerna som är baserade på Stig larssons böcker. Alla har säkert sätt, män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden? Om inte se dom ! Det är ett måste kan jag säga och till er som sätt dom, vad tycker ni? Någon mer än jag som ska se premären på filmen idag kanske? Har ni några förväntningar på denna filmen osv, skriv ner lite alltid kul att höra vad andra tycker också. Detta är tredje gången som jag går på premiären också, gick på män som hatar kvinnor på det, flickan som lekte med elden på det och nu denna, så det är lite kul faktiskt.

Och på första filmen va det jag, mamma, pappa, syrran, hennes sambo och min bror. Förra va det samma fast min brors tjej va med och nu är det samma fast gustav ska med ( och inte min brors tjej då tyvärr ) haha men det är ändå lite kul tycker jag. När flickan som lekte med elden kom ut på premären hade jag och gsuatv just träffats och båda skulle på premiären kommer jag ihåg och jag var så sjuk närvös att vi skulle sitta så vi såg varan, men fick reda på efteråt att det inte va samma biograf vi var på bara samma film och samma tid :P Lite coolt ändå haha. Båda har sinne för film smak iaf. Nä nu ska jag krypa ner och se på en film och vänta på att min älskling ska komma <3 Ha en forsatt bra fredag det ser ju ut att bli fint väder också idag, det gillar vi !

/ E


Kommentarer
janina säger:

Sv: Men gud, tycker du inte? Jag tycker första var jätte bra, så jag kommer nog att gilla andra filmen också. :)

2009-11-27 | 09:58:03
Bloggadress: http://dennajanina.blogg.se/
Carro säger:

skit bra filmer (: har dock bara sett dom 2 första men ska snart se luftslottet som sprängdes ;)

2009-11-30 | 12:07:02
Bloggadress: http://carulinhe.blogg.se/
Janpan säger:

jag har inte sett någon av dom än :O kanske dags att få tummen ur och göra de :P

2009-11-30 | 19:37:50
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback