Grattis prinsessan <3

Idag fyller Noomie 18 år, äntligen eller vad säger du? detta har vi väntat på i 100 år känns det som haha, det va detta man gick och prata om i 9 an.. - tänk när vi är 18 och får gå på krogen, shit ! Så mycket skillnad är det ju iof inte faktiskt, men det är en otrolig frihet när det gäller krogen iaf. Men du har ju klarat dig bra med mitt pass haha, men nu är det slut på det och som du har väntat.

Hoppas du fick en helt underbar dag, för det är du värld och nu är det inte många dagar kvar tills du får din efterlängrade julklapp heller. Så otroligt glad och tacksam över att jag har dig i mitt liv, du är verkligen min bästa vän och jag älskar dig så mycket! Du är en sån fin människa så det finns inte, grattis på 18 års dagen gumman



Hipp, hipp, hurra för Noomie som fyller 18 år idag <3


Kommentarer
Janni säger:

GRATTIS TILL PRINSESSAN NOOMIE :):)<3<3

2009-11-12 | 11:41:41
Bloggadress: http://jannipannibanni.blogg.se/
Anonym säger:

va gullig du är hjärtat, älskar dig också <3

2009-11-13 | 12:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback