Grattis älskling <3

Idag fyller gustav 21 år och jag trodde vi skulle ha mys men så blev det icke, dricka går ju det också men inte för min del. Det blir en mysig hemma kväll med mina underbara vänner ist, vad skulle jag göra utan er? Tack för att ni finns <3

Ja av mig fick gustav ett halsband i silver och ett samma fast armband, får hoppas att han tycker om det. Han ville inte öppna det när inte jag va med, söt <3 Men tror nog han kommer gilla det.



grattis älskling, hoppas du får en toppen dag <3

Jag mår så otroligt bra tillsammans med dig gustav så det finns inte, har aldrig kännt att jag kan vara mig själv med en människa så som jag kan med dig. Du har öppnat upp något nytt inom mig och det känns verkligen underbart! Tillsammans med dig går jag genom eld och vatten, du är det finaste i mitt liv hjätat <3


emma hjärta gustav <3

Kommentarer
Jennie säger:

Fyy vad söööta ni är , jag tänker köpa ett halsband till min grabb med haha.

2009-11-14 | 23:11:06
Bloggadress: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback